Форум INTERIORS'17 | Advansys Group

Консультация специалиста

Запросить консультацию специалиста и демонстрацию платформы

Спасибо За обращение

Програма INTERIORS17 включала доповіді закордонних та українських експертів, дискусії, а також справу-марафон з коротким презентаціями проектів і технологій. В завершення заходів учасники Форуму насолоджувались неформальним спілкуванням на VIP Cocktail.

Ділова програму Форуму відкрив Пітер Блейм, власник дизайну SPAZZIO, дизайнер-директор Capital Park (Польща), з доповіддю «Проектуючи об’єкт, ви розробляєте і оформляєте – створив інтер’єр, ви створите будівлю». У своєму виступі експерт звернув увагу на те, що інтер’єрний дизайн починається ще при проектуванні самого будинку. Експерт виділив кілька факторів, які впливають на процес створення дизайну. Первое – это локация объекта. Другий – сам дизайн і те, про що він говорить. Ще два фактори – маркетингова ідея та деталі проекту. На прикладі декількох проектів в Україні та Польщі Пітер Блейм розповів, що за рахунок скляного фасаду будівлі можна не тільки відкрити для виду те, що знаходиться і відбувається всередині приміщення, і тим самим залучити відвідувачів. За рахунок такого рішення інтер’єр магазинів «стає» фасадом об’єкта.

Захід продовжив Ігор Бранфудин, директор компанії «Схід-Захід», який розповів про природний камінь, можливості для дизайнерів та переваг для замовників. З 1994 року компанія «Схід-Захід» займається постачанням природного каменю з Європи, а також самостійно розробляє граніт в Україні. Зокрема, Ігор Бранфудин розповів про застосування орикс, який володіє унікальною властивістю світитися в темноті, для створення дизайну різних приміщень. У своєму виступі він також підкреслив можливості використання натуральної каменю для фасадних рішень.

Луїза Йодловска, власник, головний архітектор EC-5 Architects (Польща), представила доповідь «На перетині гостеприимства, архітектури та маркетингу. Тенденції в сучасному готельному дизайні ». По словам експерта, на даний момент дизайн в готельній нерухомості знаходиться під впливом декількох тенденцій і факторів. Зокрема, покоління мильеніалів має своє представлення та перевагу в тому, де вони хочуть зупинитися під час подорожей. Вони люблять досвід і експерименти і не готові витратити багато грошей на проживання, прагнучи витратити їх на впечатления. Друга тенденція, на яку звернула увагу Луїза Йодсловська, – це трансформація лоббі готелів у багатофункціональні простори. Ще три тенденції, які спостерігаються в сегменті готельної нерухомості, – активне застосування в готелях різних цифрових технологій, редевелопмент та адаптивне використання об’єктів (розміщення готелів в різних будівлях: колишніх фабриках, заводах, ін.), Використання екотехнологій та екоелементів у дизайні.

«Серія марафону інтер’єрних рішень та розробки», модератором якої виступила Марина Рымаренко, партнер, виконавчий директор DEOL Partners, взяв участь Ігор Авраменко, керівник студії дизайну MOSS Декор; Катерина Васильєва, архітектор майстерні «Васильєва Ігорь Мартин, керівник і архітектор-дизайнер студії MARTIN архітектори; Андрій Смирнов, директор ТОВ “Акустичний Трафік”, член акустичного товариства Audio Engineering Society (AES); Евгений Фридлиб, керівник інженерного відділу групи компаній Acoustic Group. В ході дискусії експертам було надано можливість у коротких доповідях розповісти про свої проекти та наработки.

Николай Чумак, создатель и генеральный директор компании IDNT, выступил с докладом «Формат точки продаж, который зарабатывает больше». У своєму виступі експерт зазначив, що поліпшення формату точок продаж приносить збільшення доходу на 20-40%. Як приклад він привів справу оператора мобільного зв’язку «Київстар», який почав розвивати роздрібну торгівлю, і ретейлер домашньої техніки та електроніки Comfy, який провів масштабне реформування магазинів, зробивши ставку на мультиформатності, тобто об’єднання офлайн та онлайн-торгівлі. Николай Чумак відзначив, що українські дизайнери, зокрема молоді покоління, повинні розуміти процес виробництва. «Це не пов’язано з дизайном, але дуже допомагає в роботі. Вони досягнуть успіху, коли будуть говорити мовою бізнесу, а не мовою креативу », – вважає експерт.

Елена Хилькова докладно розповідає про університет мистецтв Лондон в Україні і країнах СНД. По її словам, на сьогоднішній день кількість українських професіоналів, які хочуть сісти за “школьну скам’ю”, дуже низька в порівнянні з іншими країнами.

Татьяна Харебава звернула увагу на тонкощі авторського права, прав промислової власності та прав брендів применительно до дизайнерської діяльності. «Авторське право захищає творчість, захищає втілення ідеї, але не самої ідеї. Для автора главное – придати творчість матеріальної форми і якийсь спосіб зафіксувати дату. Функціональні новинки продукту, якщо ми говоримо про предметний дизайн, захищає промислові права », – зазначила вона.

Організатор Міжнародного форуму по дизайну інтер’єру в комерційній та житлової нерухомості INTERIORS’17 дякує учасникам та гостям.

Вітряні турбіни ефективні для вироблення енергії та працюють найкраще, коли вони великі і встановлені високо, де швидкість вітру вище. З огляду на непривабливість і вимогливість до умов монтажу, використовувати такі вітряні станції в місті недоцільно. Але людство не стоїть на місці ...
2016-05-31 09:36:13
Дуже важливим моментом функціонування будь-якої будівлі, призначеного для використання груп людей є наявність ефективної системи кондиціонування і вентиляції. Хороша якість повітря і сприятливий мікроклімат безпосередньо впливає на ...
2016-06-24 15:11:54